Det kan aldrig bli för mycket hund

Jag har börjat klickerträna lite med Hugo och det går bra, han lär sig nya tricks på rullande band. Puss och backa löste han fint igårkväll. Bubbla med nosen går korta stunder men han verkar än inte riktigt förstå vad jag vill att han ska göra.

Letar efter en hund att ha de veckorna jag inte jobbar, några dar i veckan sådär. Mest för Hugos skull då jag vill att han ska träffa så mycket hundar som möjligt.
Kanske får han sällskap av en pitbull, hade varit kul. Vi får se hur det blir med det.


Kommentarer
Postat av: Johan

Bra att du skriver nu. fortsätt med det. älskar dig.

2009-10-12 @ 20:11:20
Postat av: Johan

Bra att du skriver nu. fortsätt med de. love you

2009-10-12 @ 20:13:45
Postat av: Ullis & Wilma

Tack för Grattiset & vilken fin liten pojke du har också! Så bedårande. :) Är själv sugen på en valp till så kanske flyttar det in en någon gång. Annars är jag sugen på en spansk vattenhund som är samma som lagotton fast något mindre. :)



Fin blogg också!



/Ullis & Wilma

2009-11-05 @ 22:53:35
URL: http://lagotto-romagnolo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0