I am an asphalt flower breaking free


Jag är så himla pirrig i magen och ändå är det nästan en vecka tills vi hämtar valpen. Jeez...
Men det kommer bli härligt, vi är verkligen redo för honom. Det kommer bli jättebra!

Jag var på arbetsintervju idag också för ett jobb som personlig assistent, det verkade jättebra! En person med en massa hundar också. Inte fel alls.


Jag är verkligen FÖR mätt. Jag gjorde fläskfiléplanka till mig och Johan och det var smaskens. Johan var duktig och budade hem några plankor på tradera så att vi skulle kunna ha riktigt mys.






Våran Hugo


// Wallan

Kommentarer
Postat av: Linn

Mamma tyckte Alfons var fint=P

2009-05-06 @ 09:25:52
Postat av: Johan

Han ska inte heta hugo! FATTA!!!!!

2009-05-07 @ 13:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0