Friday, im in love


Härliga fredag. Ända sen jag var liten har fredagar varit lite heligt för mig. Jag satt alltid i soffan och tittade på något naturprogram medans mamma lagade någon extra god mat som man fick dricka cola till.
Hela familjen satt tillsammans och åt och sen placerade man sig framför tvn och tittade på någon bra film och åt godis och chips.
Det var tider det...

Idag har jag och Wilda busat en massa. Träffade en mastiffvalp och en ung cocker spaniel ute som hon busade med =)

Sen har jag städat lite, diskat och packat upp mina ullaredskassar.
Juste, jag var i ullared igår med mamma och Johan, riktigt kul!

Hittade en massa fina saker och det var inte alls mycket folk, helt perfekt.
Men gud vad trött jag var efteråt och lyckades få med mig en förkylning hem också.


Slänger in en bild från festen i Norrahammar förra veckan.

          





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0