That is just so typically me


Nu börjar dom små ögonen falla ihop.
Jag jobbade tidigt på arla, mellan 6 och halv 3. Sen var det bara hem och åka iväg till nästa jobb.
Har börjat städa på pappas jobb som jag gjorde för typ två år sen.

Träffade Linn en snabbis med, en glad Linn =)
Är du glad så är jag glad, honey.


Imorgon blir det en massa hundar. Ska ha Wilda igen för första gången på över en månad vilket ska bli kul. Hon har blivit så himla stor sen sist.
Spännande att se hur Hugo och hon går ihop. Hon har redan skrämt skiten ur honom en gång. Lika bra att han lär sig att man inte kan behandla en liten dam hursomhelst ;)



                                                                              Kahn             Wilda                Valy  





Nu har jag och Johan myst med kinamat, godis och Skönheten och odjuret. Gud va bra dem gamla disneyfilmerna är. Johan sitter och skrattar åt mig när jag sjunger alla låtar. Har man varit Disneynerd så kan man alla låtar.

Hittade en film på youtube med Anders Ekborg. Herregud vilken röst. Jeez





Kommentarer
Postat av: Linn

hihi älskar dig baaabe!=D

2009-06-08 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0