Midsommar? Redan..?

Shit, var det inte jul nyligen? Var fan tar tiden vägen...?

Jaja kul kommer det nog bli imorgon. På dagen blir det middag med familjen hemma i Hovslätt. Mys med en massa lax, vi är en riktig laxfamilj. Lax i alla dess former.. Mmmm


På kvällen ska jag hem till syster och Pontus och äta lite middag, dricka drinkar och mysa. Låter som en riktigt rolig dag.

Imorse skjutsade jag Johan till Phille eftersom dom skulle ta med sig husvagnen till Smögen med ett gäng kompisar. Roligt roligt.

I eftermiddags åkte jag upp till Stadsparken och gick en sväng. Hugo fick leka av sig ordentligt med en amstafftik som också gillade att leka vilt. Roligt att träffa folk som har sociala hundar och som vågar komma fram.

Sen stack jag till a6 och shoppade lite. Blev en klänning, två tröjor, lite nytt smink och ett linne. Härligt.
Sen träffade jag syster och Pontus på Willys där vi handlade mat tills imorgon. Handlade lite eget också eftersom jag ska baka en paj tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0