Våga lockar!


Krulltott som jag är, på gott och ont, blir jag alltid irriterad när tjejer med spikrakt hår gnäller över att deras hår blir frissigt eller lockigt när det tex regnar.
Hallå??
Ditt problem är inte ens hälften så stort som mitt! En droppe vatten i mitt hår så blir det frissigt och ostyrigt. Det räcker om det är lite fuktigt i luften för att mitt hår ska leva sitt eget liv!
Men trots allt jobb älskar jag mitt hår, hellre lockigt jobbigt hår än spikrakt tråkigt hår.

En annan sak som irriterar mig( gud vilken surfitta jag låter som) är när tjejer med rakt hår ska locka håret.
Istället för att satsa fullt ut och locka ordentligt från rötterna och få ordentligt hollywood-svall så lockar dom topparna och tycker att dom har sååå lockigt hår. Tss fjollockar kan vara bland det fulaste som finns. Ska de va så ska det.



              

Så här "lockar" Kissie sitt löshår

                              

        
I vanliga fall gillar jag Kenza men varför bara locka halva håret?!?



Nejtack. Jag föredrar så här:



Mycket snyggare enligt mig!


// Wallan


Kommentarer
Postat av: Marielle

Kul att du vill vara med och tävla :-) En vinnare kommer att dras ikväll kl 22. Kika in då! Kram

2009-01-22 @ 08:17:45
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hejsan!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa vår blogg och vårat liv , jag kan garantera ett litet leende innan du lämnar sidan :)

2009-01-28 @ 19:16:15
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0