Nu får det faktiskt räcka


Jag var som sagt sjuk nyligen vilket ledde till missat nyårsfirande. Men det har ja tänkt ta igen på fredag!
Då vill jag börja göra mig iordning vid klockan 3, springa runt och fixa naglar, smink hår osv. Så de så

Så idag när jag vaknade på morgonen kände jag mig lite konstig i ansiktet. Och efter att ha kollat mig i spegeln blev jag så trött att jag ville gå och lägga mig igen.
Mina ögonlock har svullnat upp!
Hoppas verkligen att det försvinner innan fredag, jag vill då inte se ut som Quasimodo på min egen födelsedagsfest.

Ikväll blir det hockey, jag kanske sitter i solglasögon om svullnaden blir värre.

Beställde min födelsedagspresent från Johan i torsdags, en fin klänning från forever21. Förhoppningsvis kommer den innan fredag så att jag har lite att välja på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0