Det blir inte alltid som man tänkt sig...


Så går man och bygger upp förväntningar, köper klänning, skor och oroar sig för vad man ska göra med håret.  Man går och lägger sig på kvällen med lite pirr i magen.
Så vid klockan sex på morgonen vaknar man... av att man måste upp och spy.

Neej, det var ju inte så det var tänkt. Efter det spydde jag i stort sett en gång i timmen fram till sex på kvällen. Och Johan mådde inte bra heller, spydde en gång han också.
Fyy, jag som hade planerat att börja göra mig iordning klockan två, träffa kompisar, dricka gott vin och hemmagjorda drinkar, sjung Lips, dansa och skåla vid tolvslaget och pussas med Johan.

Iochförsig skålade vi med avslagen sockerdricka vid tolvslaget..... men ändå


Johan mår fortfarande inte helt bra men jag är i stort sett frisk nu iallafall.


Vad händer annars då?
Joo imorgon, eller tjaa idag om man är teknisk, så firar jag och Johan ett år tillsammans!
Det lyckligaste året i mitt liv.

Så vi ska mysa imorgon. Blir laga mat och gå på bio. Yes man med Jim Carrey himself

Och den 15e fyller jag 20. Då ska ja ta igen för det missade firandet på nyår. Då jävlar....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0