Monday it is


Det har verkligen varit härligt med påskhelg. Träffa släkt och vänner, äta gott och härligt väder!
I lördags var vi hemma hos Johans föräldrar och åt påskmat och umgicks, trevligt värre! På kvällen begav vi oss till bymarksvallen där min moster hade 50års-fest.

Kul att träffa släkten och gott att äta och dricka! Lätt påverkade begav jag och Johan oss tillsammans med syster och Pontus till vår faster där de hade en avskedsfest för kusinen som ska till Kina i en månad.
Många påverkade släktingar och många goda skratt!

På söndagen var det jobb för hela slanten. Det fanns i stort sett inget att göra så jag och Jossan gled runt på en städmaskin i typ två timmar och racade =)
Härligt betalt med.

Idag var vi bjudna till mamma och pappa på påskmiddag. Jättegott.
Syrran var där med sina två monster till hundar så det blev mycket lek på trädgården och en härlig promenad i skogen.


Jag och pojkvännen har precis ätit fläskfilè, kroketter och beasås. gottgott men nu mår jag illa.
Vi lyxade till det eftersom vi ska köra detoxdiet från och med imorgon. Får väl se hur det går.


// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0