All by my self


Hela långa helgen är jag själv. Både skönt och jobbigt, lite gött att bara va för sig själv och mysa. Men klart jag saknar min älskling också. Han är i skövde och träffar sitt gamla gäng.

Tro det eller ej så har jag precis varit ute och sprungit. Konditionen är verkligen inte vad den en gång var... Jeez
men skönt var det iallfall. Underbart väder var det också.



Imorgon är det hunddag i jönköping och jag har ingen att gå med. Jag och Linn ska dit en stund men hon tycker nog inte det är lika kul som jag =P
Och syster är inte hemma så henne kan jag inte släpa med mej heller. Rackarns

Imorgon kväll blir det grillning hos mamma och pappa. Mysko att det bara är jag där... brukar alltid vara jag johan anna och pontus, särskilt när det serveras mat.

Lägger in denna underbara versionen av Hope and Glory av Måns Zelmerlöw. Mycket bättre än originalet.





// Wallan

Kommentarer
Postat av: sandra

Heej :) Ja det har varit riktigt skönt men det är skönt att vara hemma igen. Hur har ni det på arla? Kommer sakna er och rasterna :)



2009-04-21 @ 16:24:05
URL: http://sandralenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0