Är det så här det känns att vara lycklig?


Sitter hemma hos Johan och lyssnar på musik medans han är hos tandläkaren.
Ska träffa Linn om en stund kanske =)

Har varit dålig på att uppdatera senaste tiden, har helt enkelt inte haft något speciellt att skriva om. Ska försöka bättra mig.

Anledningen till den filosofiska rubriken är att jag för första gången i mitt liv känner mig lycklig. Och Johan har en stor del i det. Tack älskling.


Igår va jag och Johan hos min syster och hennes pojkvän och spelade spel. Johan och jag var dreamteam och utklassade dem. Sen var jag tvungen att bevisa att Pontus var sämre än Anna, vilket han inte höll med om, så jag föreslog killarna mot tjejerna.
Sagt och gjort. Efter tre omgångar stod det klart, tjejerna var bäst.




Min fisgris


// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0