Torsdag


Imorgon bitti försvinner han ur mitt liv i tre månader. Jag hatar Afghanistan.
Står om dom på texttv. Och min älskling hade blivit intervjuad av radio.

Imorgon blir det premiär av "Berts band", vårt lilla projekt på skapande verksamhet(som vi förresten har fått MVG i)
Ska bli kul att se klassens reaktion.
Sen har vi meningslös BAF och sen ska ja och fem tjejer från klassen bege oss till Halmstad. Blir nog trevligt, lite fest, umgås med brudarna och få nåt annat att tänka på.

Hämtat min studentklänning idag. Insydd nu, blev jättebra. Hömtade andreas "kravatt" också. Blir nog jättebra.
Så va ja på Gräshagen och hämtade min balväska. En tjej som sålde den på tradera. så köpte ja den och så visade det sig att hon kom från jönköping så vi bestämde ett möte istället för att posta den. 50 kronor fick ja ge för den. Tradera är livet.

Efter skolan idag va vi ute och vandrade. Halva klassen som hade missat en del från förra gången vi vandrade. Va ute i fyra timmar. Va ganska kul ändå =)



// Wallan

Kommentarer
Postat av: Afroo

Walley...du e grundaren de vet alla :) de va inte meningen att stjäla de från dig ;)..Så jag skrev de längst upp på min sida..Walley e grundaren :)puss puss

2008-05-26 @ 18:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0