Tisdag


Seg update. Har inte haft ork eller tid.

Va med  Johan i Göteorg torsdag-lördag. Helt underbart!
På Torsdagen efter att jag, duktig som jag är, kört ner checkade vi in på hotellet och gjorde oss hemmastadda. Sen gick vi ut och åt. Mys. Gick och tittade lite. annars tog vi de bara lugnt. Badade i tidernas minsta badkar!

     

På fredagen gick vi upp i tid och åt god hotellfrukost. Pannkakor, äggröra och bacon =) mums
Sen slappade vi och gjorde oss iordning på hotellrummet. Vid tvåtiden lunchade vi med Anna&Li som var nere på en shoppingtur. Trevligt
Sen gick vi till Universeum. Johanhade aldrig varit där. Inte jag heller nästan. Bara fyra gånger innan...
De va skoj. Johan blev barn på nytt.
Vi ställde oss framför en infraröd kamera som visar värme. Höll på att skratta ihjäl mig när jag såg var Johan va varmast,
Sen gick vi på Liseberg. Åkte Balder, Kanonen, Lisebergsbanan, Parisehjulet & Juke Box. Alldeles för länge sen ja var där! Så spelade vi en massa med. Dock dålig utdelning. Johan vann två gosedjur till mig. Annars inget.
Efter de gick vi till SevenEleven och köpte världens godaste wok.

       

På Lördagen var det tänkt att vi skulle shoppa men efter frukosten däckade vi i sängen. Låg och mös till halv tolv och sen packade vi ihop och åkte hem. Underbar helg!!

Senare på kvällen åkte vi till Linn och grillade med henne och Tobbe=) Trevligt
På söndagen jobbade jag mellan 6-14. Gick ganska snabbt.
Sen åkte ja hem och duschade och begav mig till jordbrovallen för Johan skulle va med NGIS och spela. Dock värmde han bänken hela tiden. Du var bäst gullet.

Igår grillade vi på matlagningen, grillade kyckling, hasselbackspotatis och banan med choklad. Min frukost =)
På bollspelet körde vi massa olika bollsporter. Rätt kul.
Sen på kvällen åkte ja till Nina. Vi åt glass med smarties och daim. Sov där.
Började skolan vid halv tolv. lyssnade på ett intressant föredrag om ungdomshem.
Sen seg svenska ohc sist skapande verksamhet där vi filmade klart vår film.
Och nu sitter jag här och väntar på Linn. Vi ska äta godis och titta på Desperate Housewives.
Livet.

Långt inlägg-varning

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0