Onsdag


Just nu känns allt mest hopplöst. Vad är det för mening? Varför ska jag ens bry mig?
Alla planer och förhoppningar är som bortblåsta. Utan dig vill jag inte planera något alls.

Har varit ledig idag. Skönt men när jag inte har något att göra börjar jag tänka, på allt som kan hända, om du kommer tillbaka överhuvudtaget.
Va hos frisören vid halv tolv. Toppade och blekte slingor. Sen testade vi min balfrisyr som nog kommer bli jättefin.
Tur att Andreas ställer upp som min baldejt, annars vet jag inte vad ja hade gjort.

Testade att göra min balsminkning också, blev ganska bra men behöver finputsas.

Imon är det hopplös skola igen. Vill bara spy på allt ihop.

Väldigt pessimistisk inlägg. Men sån är sanningen.


// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0