Måndag


Spenderade hela helgen i Halmstad. Var verkligen behövligt att komma bort från verkligheten.
Blev lite festande, solande och mys.
Saknade min Johan mycket. Han är långt, långt borta. Det var verkligen skönt att höra från honom nu när han kommit fram till Afghanistan. Ja håller på att förbereda ett litet paket som ja ska skicka ner till honom =)
Har börjat räkna ner dagrarna tills jag får somna i din famn <3

image167

När vi kommit ner på fredagen så pep min telefon för en påminnelse. Blev förvänad för ja hade inte ställt någon. När jag tog upp telefonen stod det "Jag älskar dig av hela mitt hjärta, Sandra. Kyssar din Johan"
Har jag världens bästa pojkvän eller vad?!?

Idag har jag bara haft bollspel. Var väldigt kul. Vi var på vätterstranden och spelade brännboll, beachvolley och minigolf. Förutom minigolfen så gick de kanon i allt annat  =)

Sitter och tittar på Mannen som talar med hundar. Jag veeet, det är fotboll på TV men ja tittar hellre på Cesar Millan =)
Jag är en nörd. Och jag gillar det.

Imorgon har vi bara en lektion, muntliga nationella i engelska. Sen ska jag och Mollan och kanske Emelie på stan och shoppa lite. Ska köpa några sminkgrejer till balen. Känns så skönt att allt är klart nu.
På torsdag bär det av! 16.40 går vår klass.

Nu börjar mannen som talar med hundar igen!
 
// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0