Im walking on sunshine!


Vädret är kanon, underbar klass, världens bästa pojkvän och snart är det bal. Jag tror inte det blir mycket bättre än så här!

Gick i skolan mellan 9 och halv 2. Sen gick jag och några brudar från klassen och köpte fika. Vi satte oss i lasarettsparken och fikade och myste.

 

Sen åkte jag hem och hoppade i min nya bikini och placerade mig på en filt på gräsmattan med hunden.
Somnade en stund. Livet.

   
Sen tog jag en promenad med hunden. skönt i detta vädret.
Sen har ja bara tagit det lugnt. Ska snart hoppa in i duschen. Har sovmorgon till halv ett imon =)

Vad händer imorgon? Har faktiskt inget planerat. skönt. borde plugga. får se hur det blir med det.

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0