Hemmafru nr. 1


Jag har insett att så här skoltrött har jag aldrig varit i hel mitt liv, det är sanslöst.
Varje lektion, allt  jag gör är att titta på klockan. Studenten kommer att bli välbehövlig.

Juste, i måndags åkte jag och mamma till huskvarna och hämtade min balklänning. Den är jättefin =)
Så kollade vi på mönster till Johans kravatt. Blir nog bra de. Sen gav jag henne min studentklänning som behöver sys in några centimeter. Den va i storlek 38, kunde haft en 36a men eftersom ja beställde den i Januari och de va 3 månaders väntetid så ville ja inte riskera att få en för liten klänning.



Min fina =)

Började skolan idag vid 9, hade bilen för en gångs skull eftersom syrran var sjuk. Kom en bit på ett tråkigt arbete iaf. Kom hem och åt middag. Sen gick jag ut med molly en sväng i skogen. När ja kom hem satte jag mig och skrev klart ett tråkigt, äckligt arbete i samhäll. Skrev om fetma. usch, skönt attdet är över.

Sen var jag sugen på att göra något. Så jag ställde mig och bakade. Mockarutor blev det, eller kärleksmums beroende  på vad man kallar dem.
Blev jättegoda!
Får se om det blir några kvar, har hört syster gå i kylskåpet ett antal gånger redan...

Imorgon har vi nationellt prov i engelska, hörförståelse, klockan åtta =/ sen har vi håltimma till halv ett då vi har gympa. Jag och min grupp ska hålla i en del av lektionen som ska gå ut på motorisk utveckling för barn mellan 10-12 år. 
Sen slutar vi. Åker väl hem och lagar mat eftersom mamma inte är hemma .
Sen kanske jag träffar linn, var så länge sen nu!

Jaja, kanske ska titta lite på greys? är ju snart slut ändå. Kollar inte så noga på det, Desperate Houseviwes väcker större begär.
På fredag blir det mys med Johan och lördag har jag tid för sminkrådgivning på makeup store och på kvällen är det förfest hos Sandra. Fast jag ska inte med ut eftersom jag jobbar vid sex dagen efter.

Underbart att Johan är ledig nästa vecka!

Hmm.. gud va jag vill tatuera mig! Dock vill nog inte mor min det.. men man vet aldrig.

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0