Dan före dan


Klent med lektioner i skolan idag, inte för att jag klagar direkt. Va hemma vid kvart i ett.
Skolmässigs sätt en lyckad dag, fick reda på att ja fick MVG på mitt projektarbete och i nationella engelska B =)

Börjar bli lite nervös inför balen imorgon. Rädd att ja ska komma på imon typ en timme innan balen att jag glömt nåt skitviktigt, eller glömma ta med mej leg så ja inte kommer in.
Förhoppningsvis går allt bra.

Vid elva har jag tid hos frisören sen ska ja hem så ska ja och mamma hjälpas åt att sminka mig. Sen ska klänningen, smycken och skor på innan Andreas kommer.
Ska verkligen bli kul, hade dock varit roligare att gå med Johan. Men ja är säker på att jag och Andreas kommer ha jättekul!

Efter att ja kom hem har ja hunnit med en hel del, varit ute med hunden, gett hunden mat, diskat och tvättat balbilen in- och utvändigt.
Känner mig så hurtig så ;)

Tänkte göra min balsminkning snart en sista gång.

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0