Påsklov


Nu har älsklingen min åkt tillbaka till jobbet =/ Kommer inte hem förrens om två veckor. usch
Sitter här i hans "Swedish Armed Forces" mjukisdräkt =)  Mys

Igår va ja med Linnsan. Vi va på stan och åt på wok&co. Livets mat. och jag köpte ett par jeans på GinaTricot.

   

Jag gillar dom =) och jag är fett cool i Johans tröja!

Ska nog ringa vårdcentralen och fråga om ja måste åka ner och lämna urinprov. Kanske måste få penicillin. Hoppas inte.
Sen va med Tesan & Linn. Mysa och kolla på Greys. Och So you think you can dance såklart!

Beställde lite grejer från Yves Rocher, Lysterschampo, duschcreme, täckstift och BUS-servetter. Allt för 129. Najs.



Ska försöka städa mitt rum också.


// Wallan


Kommentarer
Postat av: Emelie

Snygga jeans gullet!

2008-03-27 @ 21:25:32
Postat av: Sandra W

Tack baby!

2008-03-27 @ 22:28:28
URL: http://walliis.blogg.se/?c=120474251

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0