Måndag


Snöblask+Wallan= Fucked up -hår.

Va  med min älskling hela dan igår. han var bakis och jag tog hand om honom =) Bäddade ner honom ordentligt.
Sen tog vi en skön skogspromenad med hunden i vårvärmen. Underbart.



Hade planerat att ha mina nya kilklackar idag, ändrade mig dock när jag drog upp rullgardinen...
Usch.
Bussarna gick inte, dom hade fastnat i Månsarp. Jäkla träsk de där, spelar ingen roll vad du säger Johan ;)
Så min snälla mamma körde mej. Blev lite sen till matlagningen. Vi gjorde påskbuffé. Jag fick göra tårta. Den blev jättefin =)

     

Erkänn rätt fin =)
Den va rätt god, hade varit godare utan apelsin/citronkrämen i mitten.

Sen hade vi bollspel. Först lite teori om idrottsskador. Lite fysiskt också. Första volleyboll. Riktigt roligt. Sen fotboll,Sumofotboll och sen vanlig.
Var röd som en tomat i ansiktet efteråt.

Tog mej hem i snöstormen. Gjort klart en matchanalys till bollspelet.
Ska va med älsklingen en stund snart.

Juste Linns itrip som ja beställde åt henne har kommit nu =)
Hon vågade(!) inte beställa dens själv. Från tradera.

Har prov imorgon också.

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0