Complete



Underbart att ha älsklingen hemma igen.

Bowlade igår. Ja&Janina mot Phille&Malin och Johan&Anders.
Ja och Janina tog ledningen som de kungar vi är. Någon (läs Johan) var dålig förlorare och lättretad ;)
Tur att ja och janina gick ner oss i en svacka så pojkarna kunde vinna och friden var återställd.
Ja och janina kom på delad andraplats med phille&malin

Idag har ja bara myst med min kalaspuff =)
Nu är han på fest och jag sitter och väntar på linnsan.

Imon ska ja och min man vara riktigt vuxna och åka och köpa en antennkabel och en SCATkabel till min tv.

MelodifestivalenMys är mitt mål ikväll.

Du skulle bara våga förstöra min lycka. Jag hatar att jag inte kan hata dig.
Jag finns inte längre där för att fylla ditt patetiska behov av bekräftelse. Aldrig mer.
Aldrig mera du och jag. Inte ens lite.

Johan, jag älskar dej.

// Wallan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm undra vem du menar med det där sista!;)

2008-03-19 @ 09:23:19
Postat av: Sandra W

Tss aa de e frågsn de =P
Han är inte ens värd att nämna

2008-03-19 @ 18:12:43
URL: http://walliis.blogg.se/?c=120474251

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0