Sleten


Gårdagen var verkligen underbar, hade dock varit fulländad om ja haft min Johan hos mej.

Dagen innan kunde jag ju såklart inte somna, låg och vred och vände på mig till halv två. klockan ringde vid fem och då var jag verkligen inte på topp. Hela kroppen darrade och min mage lät oroväckande mycket. Detta ledde till att min studentdag inleddes med en spya.

Efter det mådde jag som tur var bättre. Vi träffades hemma hos en tjej i klassen på torpa där vi drack och åt frukost. Riktig mysigt.
Sen begav vi oss till skolan för fotografering. Eftersom vädret var så pass ostadigt blev fotograferingen inomhus. Bra synd.
Efter fotot begav vi oss till kyrkan. Alltid samma historia där, samma tant kommer upp och ska hålla tal och så fort hon öppnar munnen börjar alla applådera. Hon väntar tills applåderna lagt sig och försöker igen.  Samma sak händer igen, och igen, och igen.

När vi kom ut ur kyrkan hade det börjat regna så vägen tillbaka till skolan tillsammans med norrahammars musikkår var inte så upplyftande.
Sen tog vi plats i matsalen för lite frukost, kareoke och bildspel.
När det var slut gick vi till det klassrum vi blivit tilldelade där betygen delades ut och vi skrev i varandras mössor.

Klockan tolv började utspringet i spöregn.
Lyckligtvis slutade det regna precis när vi sprang ut.

Efter massa kramar och presenter begav vi oss till vår lastbil där vi spenderade den nästa timmen med att sjunga tills vi lät som kråkor allihopa.
Väl hemma åt vi exotisk planka med familjen. Snart började resten av vänner och släkt anlända.

Det var jättekul att träffa Johans mamma, bror och brors flickvän. Var ett tag sen nu. Fick en jättefin present av dem också. Alldeles för snälla

Utöver det fick jag pengar, presentkort, fina champangeglas, dricksglas och en ansiktbehandling av min underbara pojkvän!

Efter några timmar av att umgår med nära och kära åkte jag ut till Habo för förfest med klassen. Vi hade tipspromenad, uppdrag och goda båler.
Sammanhållningen var på topp. Klockan 21.45 anlände två maxitaxi och körde oss in till stan.
Resten av kvällen spenderades på harrys, huset och lite på piren. Träffade massa roliga människor!!
Tog en taxi hem vid halv två då  jag höll på att somna ståendes.

Orkar inte lägga upp alla bilder en gång till så om ni vill se kan ni gå in på min bilddagbok.

Tack för alla fina presenter!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0