Onsdag

Dålig update pga bloggflytt.

Underbar värme idag. Hade veckans enda lektion idag också, vi utvärderade kurser och fikade.
Sen stack ja och några tjejer från klassen till Vätterstranden och solade. Vi låg i lä så när vi solade höll vi på att dö av värme slag och när vi skulle bada höll vi på att frysa ihjäl av blåsten.

Sen åkte ja hem och köpte MCDmat till mig och mor. Sen åka till en återvinningsstation och lämna lite papper, plast och glas.

Vid halv fem tog jag med mig hunden till Stadsparken och gick en runda. Molly var så duktig och hälsade på hästar och till och med ett påfluget får, om en lite motvilligt.
Så nu sitter jag här och väntar på att min Johan ska ringa.
Skickade iväg hans paket igår som innehöll ett 10:sidigt brev, dock inte a4, 6 krigsfilmer, en hemmagjord dvd-film och lite annat smått och gått.
Borde vara framme om två veckor.

Nu ringde älsklingen =)

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0