Lördag


I torsdags hade jag och Johan vår 5 månadersdag. Kändes otroligt surt att inte kunna vara hos honom då. Gissa om jag blev glad när jag kom hem och hittade en stor bukett blommor till mig!
Jag har världens bästa pojkvän!

johans blommor     johans blommor

Vad vore jag utan honom?!?

Sitter nu här och skriver på min egen fina bärbara dator! En studentpresent till mig från mamma och pappa.
Underbart

Om en stund ska ja åka till en kompis som firar sin födelsedag. Blir lugnt, några tjejer som grillar bara. Ja ska hem tidigt eftersom ja jobbar klockan sex imorgon. Lite segt men lika bra att vänja sig inför sommaren.


Dags att börja göra sig iordning

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0