Inhyrd bagerska


Spenderat större delen av dagen med Pontus, syrrans pojkvän. Först åkte vi till silvan och köpte deras köksbord och stolar, sen till Jive där Pontus skulle köpa ny keps.

Sen åkte och hämtade syster på jobbet. Väl hemma hos dem satte jag igång att baka pajer, de skulle ha kalas för Pontus på kvällen och ingen av dem är speciellt husliga. Så medans de satte ihop bordet bakade jag fem pajer,  blåbär och hallon.
Sen var ja tvungen att mata dom små liven också, stekte några hamburgare till dem. Då var de bra lyckliga.

Inga mardrömmar inatt, skönt. Härligt att kunna sova en hel natt.

Pratade med min älskade innan idag. Du är det bästa jag har.

Pratat med två tjejer som är i samma situation som jag, verkligen skönt att prata med någon som förstår.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja det är så skönt att få prata/skriva av sig till andra som är i samma sits, jag har massor på min msn från SoldF. Dte är så skönt så slipper ens "vanliga" vänner höra på allt militär snack, de kan trötta ut dem ibland. För med sina vanliga vänner behöver man nog försöka vara vanlig. Även om de lyssnar mer än gärna =)

2008-06-18 @ 01:20:51
URL: http://macae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0