I dont wanna do this any more.


Det är inte rättvist. Varför just vi? Allt var så perfekt, allt vad precis som jag ville ha det.

Usch. Ingeting känns värt att lägga energi på, förr längtade jag alltid efter helgerna. Vad spelar de för roll nu om det är helg eller inte? Bara mer längtan och tomhet. Är typ ledig hela veckan, varför? jag bryr mig inte längre.

När jag inte är med dig kan jag inte vara lycklig.

Allt har tappat sin mening, varför gå upp på morgonen, han ligger ju inte jämte mig. Varför sminka sig eller ens ta på sig nåt fint, han är ju inte här för att säga att jag är vacker. Varför planera något när allt ja vill göra är att ligga under mitt täcke tills han kommer hem...

image173

Kommentarer
Postat av: Din Johan

Blir tårögd av det du skriver. Men det är inte så långt kvar. håll ut. Älskar dig mest på jorden.

2008-06-03 @ 19:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0