Girly


Ja och mamma har spenderat större delen av förmiddagen på stan. Riktig tjejdag, köpte en kofta och skor, båda till studenten. Och båda är gammelrosa =)

Sen ska ja åka till syster och hämta ett halsband som ja ska ha på studenten. Allt börjar bli klart nu, bara väskan kvar men ja vet vilken ja vill ha så de blir nog inga problem.

Jag är verkligen en känslomässig röra nu för tiden. Växlar mellan att känna mig som världens lyckligaste nu inför studenten och för att ja har världens bästa pojkvän. Sen kan det gå två timmar och något väldigt litet kan få allt att vända. Att ja känner hans lukt från ett av gosedjuren ja fått av honom eller att ja ser ett väldigt romantiskt avsnitt av vänner. Det är tillräcklig för att tårarna ska börja rinna.
Idag är det 59 dagar kvar.



Johan, utan dig hade jag brutit ihop för länge sen. Tack för allt. Jag älskar dig!


// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0