Tisdag


Jobbade tidigt idag, slutade vid 15.00. Sen åkte ja hem och låg och mös i min säng. Fick prata en stund med Johan också vilket var jättekul!

Sen åkte jag och min tjockiskompis Linn till Mcdonalds och åt lite. Sen fick vi ett ryck och åkte och fiskade vi Tahebadet. De va jättemys, synd att de regnade bara. Jag fick napp =) Det fick inte Linn vilket ledde till att hon blev lite sur ;) Min var äändå så liten att vi släppte i den.
Molly var med, hon vinglade runt på bryggan och försökte bita i flötena. Så latjade hon lite med fisken också men hon var lite rädd för den.




Tittade på Kung Fu Panda idag också. Trots att Jack Black är kungen var filmen inget speciellt.

Ska sova nu, ledig imon och då ska ja och Linn fiska igen =)


// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0