Söndag


Har spenderat dagen i Linköping där min moster med familj bor. Innan vi åkte till dem stannade vi och tittade på slussarna vid Göta kanal och på en cloetta-affär där vi köpta massa gott godis. Så nu sitter ja här och äter center och kinachoklad.

Hos moster åt vi god mat och pratade. Eftersom jag och Johan ska vara barnvakt åt Olle själva i tre dygn i slutet av augusti så vill ja lära känna honom ordentligt. Vi lekte hela dan, verkligen underbar unge.



Så nu sitter jag här och är ganska trött, man tycks bli det även om man inte gör så mycket.
Juste, ska bjuda på en film från i fredags. Markus står för dansen, Simon hjälper till i hörnet och Nina syns i kanterna. Jag står bara och asgarvar när jag filmar.





// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0