Rosa rosa rosa


Har precis skaffat mig mobilt bredband från 3! Med ett jättefint rosa modem. Fungerar jätterbra.

Sitter i Johans nya lägenhet och äter pizza. Mysigt värre.
Idag var jag en snäll flickvän. Köpte en DraughtMaster till honom.

Jag säger bara en sak. Vill du få din pojkvän att hoppa och ner som en godissugen femåring så ge honom en sådan.

Jobbar imorgon vid sex. Sen är jag ledig hela helgen, underbart. Jag och Johan firar sex månader på lördag så då blir det myspys.
Blir nog lite fest imon eftersom Johan har inflyttningsfest. Blir nog trevligt värre.


Måste snart sova, annars kommer ja va jättetrött imorgon.

Johan hälsar =P

<3

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0