Måndag



Ligger i min säng och har ätit en god glass och druckit kaffe. Just nu känns allt ganska okej.
Jobbar bara tre dagar till, sen är jag ledig! Jobbar imorgon, ledig onsdag och sen bara torsdag och fredag kvar. På fredag ska vi fira med kalas på Arla. Det serveras kakor utav alla slag. Blir mys

Satan va trött jag är. Fy

Jobbar tidigt hela veckan, 06-15. Sen har vi typ inget att göra de första timmarna vilket gör att tiden går jättasakta.

Smsade med min Johan idag, skönt eftersom vi inte kunnat höras sen i torsdags.
Jag saknar dig  massa.




Om du lever 100 år vill jag leva i 100 år minus en dag för jag skulle aldrig kunna leva utan dig.



Kom hem till mig, älskling


I'd walk to you if I had no other way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0