Lördagnatt


Har varit klent bloggat de senaste dagarna, har helt enkelt inte haft ork.

Jobbade min sista dag i fredags, så underbart att ha ett liv igen.
Efter jobbet åkte jag hem och gjorde mig iordning, vi begav oss till Nenna på kvällen där det var fest.
Mycket roliga människor! Kvällen fylldes av apvrål, chokladpuddingkrig och nattbad.
Vi var ett gäng på sju stycken som sov kvar hos Nenna, eller sov och sov, somnade vid femtiden och gick upp vid halv nio.
Verkligen rolig kväll, längesen jag  hade så kul!

Inte förvånande var jag väldigt trött när ja kom hem i morse, sov i tre timmar innan det var dags att gå upp och göra sig iordning igen. Spenderade kvällen med Nina & Carro. Vi åkte förbi killarna från festen en sväng, dom var redan på flaskan igen.
Planerar en tripp till en stuga vid Bunn, fiska och ha femkamp! Får väl se om de blir av, kan nog bli jättekul.
Bilder från festen finns på min bilddagbok

Nu ska jag sova, ska nämligen till Linköping imorgon med familjen för att träffa min söta lillkusin.

Johan, jag älskar dig.

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0