If it makes you happy, it can´t be that bad


Har precis kollat på en av de 10 filmer jag laddat ner nyligen. Nu blev det crossroads med Britney Spears.
Ja vet att många tycker den är skitdålig och att hon är dålig skådespelare men jag tycker att den är..... söt.
Jo visst overklig men hur många filmer är egentligen verkliga?
Det är väl mysigt att få drömma sig bort en stund?

En låt i filmen är verkligen bra, Sheryl Crow - If it makes you happy. Det är en sån låt man blir glad av
Bjuder på den






Kollade igenom lite bilder och hittade en rolig från balen på mig och Andreas
Vi gör våran "orginella" hälsning som vi typ hittade på i ettan. Det var tider de




Jo ja vet att mina ögon går lite åt alla håll. Men kul var det =)

Om två veckor kommer min älskling hem!!

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0