Torsdagkväll

Sitter här och är så mätt att jag håller på att somna sittandes.

I veckan har jag hunnit med en hel del. Eftersom Johan fyllde år i tisdags hade jag planerat en överraskingsresa som ledde till Norrköping. Där bodde vi på hotell, gick på kolmården och gick på bio. Riktigt mysigt.
Delfinuppvisningen var i en klass för sig.
Kom hem därifrån igårkväll.



                                                                                                                                                                              

Idag har jag spenderat dagen med Nina, Martina och Tim, Ninas lillebror. Vi åkte till lager 157 och shoppade. De blev en hel del faktisk! Mestadels basgrejer ifs men ändå mycket bra att ha.
Vi kom tillbaka till Jönköping vid åtta, hungriga som bara den.
Så vi satte oss på Jensens och åt. Gottgott.

Så nu sitter ja här och är väldigt, väldigt trött.
Imon jobbar jag 13-21.


// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0