Tisdag. Bara två dagar kvar


Sitter i min säng med en kopp kaffe och en chokladbit. Njuter av de sista minuterna innan ja måste åka till jobbet.

Jobbade igår också. Gick rätt snabbt, jag och Sandra fick tiden att gå i plocktorget.d
Jobbar imorgon också och sen ska ja vara lite ledig eftersom att min man kommer hem till mig på torsdag =D

Verkligen konstig känsla att veta att han kommer hem helt, inget mer avsked, inga mer mardrömmar.
Att få somna i en varm famn varje kväll, bli väckt av hans kyssar.


Herregud de är ju som julafton.


<3

Kommentarer
Postat av: anki/barbakvinna

1 dag ifall jag räknar rätt nu efter midnatt. borde sova men kan inte längtar satan i gatan efter P...

ha det så gott... åker till Gotland och kommer hem i helgen..



kram anki

2008-08-06 @ 00:21:00
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0