Julafton


Vid halv elva åkte jag och  Johans föräldrar till Skövde för att medverka vid medaljcermonin för de hemkomna soldaterna.
Det var fint och min älskling fick medalj.

Nu sitter jag i hans lägenhet och slötittar på tv. Han har sovit sen vi kom hem vid halv fem. Maken till sömntuta de där ;)
Nee ja skojar bara, klart han ska sova efter allt han varit med om.


Blev alldeles till mig när ja såg honom, med långt hår och allt! Hur söt som helst!!

I helgen ska ja till Linköping för att vara barnvakt till kusinen med mamma.

// Wallan

Kommentarer
Postat av: anki/barbakvinna

Dom är ofta trötta i några veckor efter att dom varit iväg.



omställningen mellan där och här är stor. Många intryck 6 dagar i veckan och en dag ledigt gör att dom ändå inte är ledig 7:e dagen och då blir det mycket sova ler..

2008-08-10 @ 23:10:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0