Utgång!


Försov mig nästan idag! fast ja hann i tid. på skapande verksamhet skulle vi börja med nya projekt. Jag, Mollan Emelie, Tesan & Janina ville filma något. efter lite brainstorming ( 2 min ) hade vi bestämt oss för att vi skulle göra en dokusåpa om att bilda ett band. Så idag filmade vi en massa auditions. Har itne skrattat på mkt på länge!
Sen efter bafen slutade vi.
Åkte ner på stan med Mollan Emelie och Janina. Lämnade in mina skor för omklackning, ska hämta dom vid fyra. Efter att ha köpt en tshirt på Gina, trots att jag gett mig fan på att inte köpa något, gick jag till wok&co och köpte mat till mamma som jobbade i natt.
När jag kom hem så var dörren låst och ingen nyckel var utlagd. Så jag fick ringa till far min så han fick komma och låsa upp.
Väl inne upptäckte jag att min tandblekning hade kommit! Wiie.
Det är den i annonsen lite här neranför. Har den i munnen nu ;) Ska testa och sen informera om hur den funkar.

Hoppas på att hinna träffa Johan en sväng innan vi sticker till Sandra och förfestar. Linn kommer förbi sen också.
Kan nog bli en riktig kanonkväll!
Faktiskt riktigt pepp.

Ska ta massvis med kort!

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0