trött


Igårkväll ställde ja en påminnelse på mobilen för att komma ihåg att ta med mig lite saker till skolan. påminnelsen skulle ringa 10 minuter innan jag skulle till bussen. men ja råkade ställa det en timme för tidigt. när klockan ringde första gången stängde ja av den. När påminnelsen sen började tjuta trodde jag att det var tio minuter kvar tills min buss skulle gå, vilket ledde till att jag for upp ur sängen som en galning och gjorde mig iordning på 8 minuter. När ja sen skulle slänga på mej ytterkläderna för att springa råkade jag slänga en blick på klockan.... och insåg mitt misstag.. irriterande.

jaja igår eftermiddag åkte jag till huskvarna för att prova min balklänning. Inte långt kvar på den nu! den var jättefin! vi mätte och drog in den rejält i sidan. den ska fanimej sitta fantastiskt, andning är överskattat! En kväll kan jag lida, bara jag ser bra ut!

Änligen kunde vi börja öva ordentligt på vårt projekt om alkohol&droger. Vi var i linnèsalen på råslätt och övade i dag. Känns som om det kanske kommer gå ändå =)

Va precis med linn på stan, hon skulle köpa biljett till studentfesten på torsdag, men dom hade inga på once. hoppas du hittar en, inte lika kul utan dej!!

imon ska jag åka och prova balklänningen igen, här går det minnsan undan! sen ska ja nog gå en promenad med nina!


// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0