Tisdag


Sov hos älsk inatt. Myspys! Vi åkte upp till tabergs topp och åt räckmackor. Mumma


 

Hade sovmorgon till ett idag. Hade en seg svenskalektion och sen skapande verksamhet. Efter det åkte jag hem och duschade och gick ut med hunden innan jag, snäll som jag är, åkte och hämtade Johan mitt ute i skogen där han va ute och promenerade. Dock gav han mig fel instruktioner så jag fick åka en rejäl omväg!!

Jaja så nu sitter ja här hemma hos honom medans han duschar. Vi ska åka och köpa kebab och godis sen och titta på Desperate Housewives =) bästa serien.

På torsdag åker vi till Götetbors och myser. Blir sova på hotell, gå på liseberg och shoppa. Underbart.

Fick mitt älskade linne på Tradera också =D dock va de nån liten slyna som bjöd över mig 40 (!) sekunder innan bjudningen var slut. Dock hann ja bjuda över men då blev de lite dyrare. Jaja det är mitt iaf!

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0