Tisdag


Sov hos Nina. Vi hade myskväll med kinamat och hockey. Redit najs!
Sov länge, till 11. började tolv. Då hade en grupp i klassen uppvisning av sitt projekt på skapande verksamhet, en uppvisning av Talang 08. Skrattade halvt ihjäl mig!

Andreas&Anton aka Bröderna Svensson gör ett "akrobatiskt" uppträdande
 

Verkligen roligt!!

Sen hade vi två lektioner till och sen slutade vi.

Ikväll ska jag till Nina och titta på Desperate Housewives(!)
Har verkligen saknat de.

Innan dess ska ja träffa Linnsan =)

Imon har vi friluftsdag i knecktaparken. Typ spela kubb och volleyboll så ja ska ställa mig och baka mina och Linn kända kladdmuffins.
Sen ska vi öva inför vår uppvisning på fredag. Blir nog kanon. Över 100 pers som kommer och tittar.

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0