TGIF


ja verkligen, thank god it friday!
Va jättetrött på morgonen efter att ha jobbat till 23 igår. Som tur va hade jag bilen så jag sov till halv åtta =)
I skolan redigerade vi klart sista filmen till vårt projekt, en uppvisning om alkohol och droger. verkligen  skönt att dom är klara. Och bra blev det också!
Sen hade vi läxförhör i bafen. snacka om ytinlärning där!

Åkte hem och gick ut med hunden. Sen åkte ja och mamma till mammas jobbarkompis som ska sy min balklänning. Ja fick prova en jättefin papperklännig =D Tror verkligen att den kommer bli jättefin!!


Molly lyckades hitta årets sista isfläck att åka kana på!

Nu ska ja bara äta och sen åker jag till johan innan ja längtar ihjäl mej!!

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0