söndag


Jobbat på arla mellan 2-22. kom hem ganska nyss. Pratar med Johan.
Många roliga människor på jobbet idag vilket leder till creme fraichekrig, seriekrockar och "jucieplaning" med trucken.

Lugn och skön helg! Va med Johan i fredags och bara tog det lugnt. På lördagen skulle vi till relaxen på rosenlund med janina&phille och malin&anders. Vi kom dit vid fem och fick reda på att dom stängde vid sex men att vi kunde vara inne till halv sex. Vi valde dock att avstå från att betala 140 kronor för en halvtimme och bestämmde oss för att testa på Atlantis. Men nähä inte då! Klart att de va fullbokat där.
Så istället gick vi och köpte biljetter till 21 inne på SF. Efter en fika satt vi med baconsnacks och cola i högsta hugg. Ganska bra film faktiskt!

Sen åkte jag och Johan hem till mig och körde Pontus till en förfest. Sen åkte vi hem till Johan och jag lagade mat till honom, kycklingfilé ch potatisgratäng.
Efter att vi ätit somnade Johan som en bebis med  huvudet i mitt knä. Vid tolvtiden ringde Pontus och snäll som jag är åkte jag och hämtade den stackaren. Körde hans nya fina bil också! Knäna darrade lite, läskigt att köra en helt ny bil. Livrädd att repa den.
Efter att Pontus kallat tjejen på max för Linda Bengtzing, beställt extra salt och raggat på tre 15åriga killar så åkte jag hem och bytte bil och begav mig ut till Johan igen.
Vid halv två gick vi och la oss och somnade efter 10 minuter.

Sov till halv tolv. helt underbart.
Åkte från Johan vid ett för att hämta Nina.
Efter de va de jobb för hela slanten.
Och nu sitter jag här. Ska snart gå och lägga mig.

Imon blir det matlagning och bollspel i skolan.
Najs.

// Wallan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0