Monday


Vekligen underbar helg, i stort sett.

I fredags va vi några tjejer från klassen som kollade på hockeyn hos Janina. Efter matchen åkte ja hem och somnade påklädd i min säng, väntade på att Johan skulle ringa eftersom ja lovat att hämta honom. Vid två ringde han och jag for iväg och hämtade honom, glad, hes och på lyset. Så åkte vi till Shell på torsvik så han fick sin  klassiska grillad med räcksallad.

Sen hem till honom och i säng. På lördagen va vi hos Linn som fyllde år, grattis älskling!
Redit roligt. Sen åkte vi mig och hämtade lite grejer eftersom ja skulle jobba söndagmorgon. Dock upptäckte jag att min ack så saknade urinvägsinfektion hittat hem igen.
Så de va bara till att ringa och sjukanmäla mig. Går ju inte va på jobbet om ja ska spring på toa i ett.

Så vi tittade på Spirit, hästen från vildmarken =) jättemysig film!
Och min Underbara pojkvän fixade vetevärmare, citronvatten, popcorn och tyvärr också äcklig tranbärsdricka, ska tydligen vara bra mot urinvägsinfektion.
Sen kröp vi till sängs, fast ja fick springa upp några gånger under natten för att besöka toaletten. Ingen hit.
På söndagen, efter att vi hade brottats, somnat, duschat, brottats och duschat igen, så åkte vi till A6 för att byta Johans telefon som "tyvärr" gick sönder.
Sen åkte vi till Alcamo där Johan åt pizza och jag en underbar sallad =)



Sen begav vi oss till Rådhusparken för att ta emot Hv. Riktigt bra stämning! Herman kan vara sötast i stan.



30 000(!) pers där. Underbart.
Sen åkte vi till Ica Maxi och köpte tranbärsdricka och 2,5 kilo citroner!
På kvällen blev det mys och matlagning!

Saknar dig redan gullet.

Idag lagade vi gulaschgryta och fruktsallad på matlagningen och hade olika tester på bollspelet.

// Wallan


_______________________________________________________________________________


Träffade Nina och gick en promenad runt munksjön. riktigt skönt. Vädret är ju helt underbart!
Sen åkte vi på roadtrip men Büs, ninas katt.
Först va hon lite rädd men sen gick det bra!

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0