Måndag


Va rätt trött i morse. kom hem från johan igår lite innan ett. jaja jag får väl skylla mej själv.
Idag hade ja matlagning. Ja anton och andreas lagade fiskgryta. ja vet de låter jätteäckligt med va faktiskt jättegott!
så bakade ja en äppelpaj också. mm bra sätt att starta dagen. sen slutade jag, bollspelet va inställt.

Så nu har ja varit hemma ett tag.

I fredags va jag med Johan och bara myste. På lördagen sov vi länge och bara mös, vi "firade" faktiskt 3 månader tillsammans =) Sen fick johan ett ryck och ville grilla. så vi åkte och handlade, packade väskan och tog med oss hunden upp till Hassafall där vi satt och grillade korv, marschmallows och hade det helt underbart!

    

På söndagen åkte jag till Linköping för att fira min kusin Olle på sin tvååårsdag. Jättekul! skoj att träffa släkten, blir ju inte så ofta. Det är fullt möjligt att jag har världens sötaste kusin! Blev jätteglad när min moster frågade om ja ville vara barnvakt åt honom i tre dygn(!) i augusti. Så troligen blir de ja och johan som spenderar tre dar i linköping. som en riktig familj. vi höll på skratta ihjäl oss när vi pratade om det, vi två som kör lille olle till dagis i deras familjebil, med hunden Malte där bak. Bor i en villa, lagar middag, badar olle, går ut med hunden... gud vad vuxna vi är!

     
Olle i sin tigerdräkt =)                            Malte

Idag ska ja åka och prova min balklänning som nu är uppsydd i tyg, inte i det rätta tyget, ska hitta exakt rätt storlek först. Sen ska ja svänga förbi nina och ge henne pengar för biljetter till studentfesten på torsdag. Sen åker jag till min linn. skönt att prata ut lite =)

Ojj vilket långt inlägg!

// Wallan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0