Lördag


Rolig kväll igår. Förfestade hos Sandra. Blev sexspel, vattenpipa och mycket annat roligt. Sen körde min älskade in oss till stan där ja och linn begav oss till Amor och delade på en shotbricka innan vi stack till Centrum. Roligt. Folk är verkligen störda.
Sen hämtade min älskling oss vid Evergreen där vi hade smält i oss en kebabpizza vid halv tre.
Sov hos Johan. Mys




Vaknade vid sjutiden på morgonen och va rejält törstig!
Johan gick upp vid halv nio och gjorde sig iordning för han skulle till Örebro.
Så ja åkte hem och gjorde mig iodning, gick ut med hunden och hämtade cykeln hos Sandra. Sen åkte jag till Linn för att göra gräsgubbar =) Ni vet, sånna där av nylonstrumpor som de växer gräs ur som hår. Jag gjorde mig och Johan =P i brist på annat.


Sen åkte vi och handlade med Nina. För första gången på året grillade vi. Hemma hos Martina. Riktigt kul.
Fast ja var så trött så ja åkte vid halv tio. Ska snart sova, håller på att somna sittandes.

Imorgon eftermiddag kommer älsk hem. =) som tur är så är han ledig denna veckan- underbart.
Får se om han ringer och är full snart ;)

På torsdag blir de nog Göteborg med Johan!

// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0