Gbg


Imon åker vi, jag och johan, till Göteborg. Ska spendera tre trevliga dagar där=)
Sova på Scandic Rubinen, shoppa och gå på Liseberg! Ska bli helt underbart att äntligen få lite tid tillsammans, bara du  och jag!
Längtar verkligen!
Min snälla pappa fixade så vi får halva boendet gratis! Plus några gratis drinkar ;)

Slutade efter lunch idag. Min älskling kom till mig och vi planerade inför resan, tittade på Disney Channel och brottades =)
Mys

Sen åkte han iväg, han skulle festa. Ja brände skivor inför resan och längtade!
Sen fick jag vara en stor människa och hämta systers kläder hon glömt i en bil samt kolen till min fina rosa vattenpipa som hon glömt hemma. Körde de till Nina där hon va och begav mig till Janina där de va förfest. Va där i en timme typ och nu sitter jag här.

Johan ringer väl sen och är full, som vanligt ;)

Va ute med hunde innan idag, hon apporterade en stor jäkla stock, knäppgöken. Från vattnet dessutom. Simmade och grejade.



// Wallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0